.
Увійти 
|
НА ГОЛОВНУ |
№ 4/2011
МОСКАЛЕНКО Олександра Миколаївна1
1 Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Соціально-економічні результати технологічного державно-приватного партнерства у світі та проблеми його використання в Україні
Ekon. teor. 2011; 4:15-25 |
АНОТАЦІЯ ▼
Визначено теоретичні основи технологічного державно-приватного партнерства та його основні соціально-економічні результати в країнах світу. Державно-приватне партнерство розглядається як альтернативна форма співробітництва національної держави з інституційними інвесторами у високотехнологічному бізнесі. Обґрунтовано основні проблеми використання моделі ДПП в інноваційній сфері України.
Ключові слова:
Стаття російською мовою (cтор. 15 - 25) | Завантажити | Завантажень : 355 |
Стаття українською мовою (cтор. 15 - 25) | Завантажити | Завантажень : 339 |
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ▼
№ 3/2013
МОСКАЛЕНКО Олександра Миколаївна1
1 Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Загальноцивілізаційні чинники випереджаючого економічного розвитку
Ekon. teor. 2013; 3:16-31 |
АНОТАЦІЯ ▼
Обґрунтовується актуальність дослідження сучасного економічного розвитку через призму цивілізаційного підходу. Розкривається сутність випереджаючого економічного розвитку, його об’єктивна необхідність для забезпечення економічного зростання в цивілізаційному вимірі, невідворотність і значення для розвитку суспільства і людини. Проводиться розмежування між цивілізаційними і загальноцивілізаційними чинниками. Доводиться, що загальноцивілізаційні чинники є умовою та основою випереджаючого економічного розвитку України. Результати цього дослідження доповнюють теорію економічного розвитку та сприяють розширенню прогностичного інструментарію сучасної теорії.
Ключові слова:Ключові слова: випереджаючий економічний розвиток, загальноцивілізаційні чин-ники, модель випереджаючого економічного розвитку, локальні цивілізації, соціо-культурний устрій, інституціональна форма, позаекономічні чинники, цивілізаційна уніфікованіст
Стаття російською мовою (cтор. 16 - 31) | Завантажити | Завантажень : 362 |
Стаття українською мовою (cтор. 16 - 31) | Завантажити | Завантажень : 341 |
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ▼
№ 4/2015
ЗАЙЦЕВ Юрій Кузьмич1, МОСКАЛЕНКО Олександра Миколаївна2
1ДВНЗ «КНЕУ імені Вадима Гетьмана»
2 Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Теоретико-методологічні проблеми становлення сучасної політичної економії
Ekon. teor. 2015; 4:54-61 |
АНОТАЦІЯ ▼
Досліджено причини, фактори і процеси становлення сучасної політичної економії. Проаналізовано характер і спрямованість змін у парадигмі вивчення складних і надскладних соціально-економічних процесів в умовах трансформації технологічного способу виробництва, ускладнення взаємозалежності окремих сфер і підсистем метасистеми. Розглянуто деякі внутрішні субстанційні фактори збереження ключових ознак архітектоніки предмета класичної політичної економії в оновленому предметі політичної економії сучасного суспільства
Ключові слова:динамізація; статичні та динамічні системи; статичний і динамічний підхід; мейнстрим; неолібералізм; доцентрові інтеграційні процеси; інноватизація економіки; трансформація інституційних форм; функціонально-факторний аналіз; філософський, системний,
Стаття російською мовою (cтор. 54 - 61) | Завантажити | Завантажень : 372 |
Стаття українською мовою (cтор. 54 - 61) | Завантажити | Завантажень : 390 |
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ▼
Белл Д. (1998) Грядущее постиндустриальное общество: опыт социального прогнозирования. М.: Academia; Наука.
Белл Д. (1999) Грядущее постиндустриальное общество. М.: Academia.
Бузгалин А.В., Колганов А.И. (2009). Пределы капитала: методология и онтология. Реактуализация классической философии и политической экономии (избранные тексты). – М.: Культурная революция.
Бурдье П. (2002) Формы капитала // Экономическая социология. № 5. С. 60–74.
Воейков М. И. (2014) Политическая экономия: очерки и этюды. СПб: Але-тейя.
Геец В.М., Тарасевич В.Н. (ред.) (2014). Политическая экономия: прошлое, настоящее, будущее: Монография. К.: ЦУЛ.
Гриценко А.А. (2013). Социально-экономические трансформации: перспективы политэкономического исследования // Политэкономия: социальные приоритеты. Материалы Первого международного политэкономического конгресса. Т. 1. От кризиса к социально ориентированному развитию: реактуализация политической экономии. М.: ЛЕНАНД.
Громыко Ю.В. (2006) Антропология политической идентичности. Самоопределение “рашинз” в глобальном мире. Территориальное развитие, транснациональные русские корпорации и идентичность. М.: АРКТИ.
Ещенко П.С., Арсеенко А.Г. (2012). Куда движется глобальная экономика в ХХ1 веке? К.: Знання України.
Зайцев Ю.К. (2013). К вопросу определения системы институциональных координат предмета и методологии современной политической экономии // Полит¬экономия: социальные приоритеты. Материалы Первого международного политэкономического конгресса. – Т. 1. От кризиса к социально ориентированному развитию: реактуализация политической экономии. М.: ЛЕНАНД.
Зайцев Ю.К., Савчук В.С. (2011). Сучасна політична економія (проблеми та інституціональне поле предмета і методології досліджень). К.: КНЕУ.
Ильин В.В. (2003). Философия истории. М.: Изд-во Моск. ун-та.
Колодко Г.В. (2011). Глобализация, трансформация, кризис – что дальше? М.: Магистр.
Кондратьев Н.Д. (2002). Большие циклы конъюнктуры и теория предвидения // Избранные труды. М.: Экономика.
Корнаи Я. (1999). Системная парадигма // Общество и экономика. № 3–4. С. 85–96.
Корнаи Я. (2012). Размышления о капитализме. М.: Изд-во Института Гайдара.
Крауч К. (2012). Странная не-смерть неолиберализма. М.: Дело.
Кругман П. (2009). Кредо либерала. М.: Европа.
Маркс К., Энгельс Ф. Соч. Т. 46. Ч. ІІ.
Мусихин Г.И. (2013). Очерки теории методологий. М.: ВШЭ.
Розинская Н. (2010). Карл Поланьи: В поисках свободы // Поланьи К. Избранные работы. М.: Территория будущего.
Сорокин Д.Е. (2001). Политическая экономия для России // Российский экономический журнал. № 2. С. 78–79.
Тарасевич В.Н. (2013). О широком смысле и предметном пространстве современной пеолитической экономии // Политэкономия: социальные приоритеты. Материалы Первого международного политэкономического конгресса. – Т. 1. От кризиса к социально ориентированному развитию: реактуализация политической экономии. М.: ЛЕНАНД.
Шимко П.Д. (2004) Оптимальное управление экономическими системами: уч. пособ. СПб: Бизнес-пресса.
Шулындин Б.П. (2001) Исторический путь России в аспекте цивилизационного и формационного подходов // Социально-гуманитарные знания. № 2. С. 3–28.
№ 4/2018
МОСКАЛЕНКО Олександра Миколаївна1
1 Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Економія та демократія у фіскальній політиці
Ekon. teor. 2018; 4:57-78 | https://doi.org/10.15407/etet2018.04.057 |
АНОТАЦІЯ ▼
Проаналізовано причини імплементації політики жорсткої економії, яка виникла як реакція на боргову кризу в глобальній економіці та, за неоліберальною логікою, передбачає доцільність скорочення бюджетних видатків країн з метою стримування зростання державного та гарантованого державою боргу (зовнішнього і внутрішнього), збалансування державного бюджету і, що найголовніше, відновлення довіри до інститутів влади з боку населення, інвесторів та інших стейкхолдерів. Доведено, що причиною збільшення боргового тягаря країн є не зростання фінансування соціальної сфери, а підтримка урядами зруйнованої банківської системи в умовах перманентної кризи. Розглянуто роль фіскальної демократії як інструменту впливу на перерозподіл доходів державного бюджету в умовах політики жорсткої економії. Зроблено висновки щодо напрямів удосконалення сучасного публічного фінансового менеджменту на основі принципів фіскальної демократії, таких як принцип справедливості, рівноправності, прозорості, пріоритетності, часової і фінансової симетричності в перерозподілі доходів державного бюджету, що враховують оперативні і стратегічні потреби та інтереси населення країн. Показано, що в розвинених країнах індекс фіскальної демократії прямує до нуля, що є результатом залежності економіки країни від зовнішніх і внутрішніх боргів: обов’язкові видатки, враховуючи і "м’які інвестиції", фінансуються за рахунок боргів. Обґрунтовано, що політика жорсткої економії як інструмент публічного фінансового менеджменту може приводити до протилежних результатів у країнах з різним рівнем економічного розвитку, а тому повинна реалізовуватися з урахуванням національної специфіки, структури та ефективності економіки, враховувати соціальні наслідки, щоб виключити надмірно негативні їх крайні форми
Ключові слова:фіскальна демократія, жорстка економія, економічне зростання, державний борг
Стаття російською мовою (cтор. 57 - 78) | Завантажити | Завантажень : 582 |
Стаття українською мовою (cтор. 57 - 78) | Завантажити | Завантажень : 398 |
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ▼
2. Барнетт Т. (2014). Новая карта Пентагона. Война и мир в ХХI веке. Москва. С. 1–14.
3. Гэмбл Э. (2018). Кризис без конца? Крах западного процветания. Москва: Изд. дом Высшей школы экономики. 304 с. doi: https://doi.org/10.17323/978-5-7598-1522-8">doi.org/10.17323/978-5-7598-1522-8">https://doi.org/10.17323/978-5-7598-1522-8
4. Пикетти Т. (2015). Капитал в ХХІ веке. Москва: Ад Маргинем Пресс. 592 с.
5. Шваб К. (2018). Технологии Четвёртой промышленной революции. Москва: Эксмо, 320 с.
6. Шенэ, М. (2017). Перманентный кризис. Рост финансовой аристократии и поражение демократии. Москва: Высшая школа экономики. 150 с.
7. Штрик В., Мэртенс Д. (2015). Государственное финансирование и снижение работоспособности государств в условиях демократического капитализма. Политика в эпоху жёсткой экономии. Москва: Нац. исследов. ун-т "Высшая школа экономики". С. 44-88.
8. Юрчишин В. (2010). Заморожування різниці у рівнях номінальних доходів населення. Діалог ua / Центр Разумкова. 05 липня 2010. URL: old.razumkov.org.ua/ukr/article.php?news_id=792
9. Alesina, A.F., Ardagna S. (2009). Large Changes in Fiscal Policy: Taxes Versus Spending Working Paper 15438. National Bureau of Economic Research. Retrieved from: www.nber.org/papers/w15438.
10. Blyth, M. (2013). Austerity: the History of Dangerous Idea. Oxford University Press. 304 p.
11. Genschel, P., Schwarz, P. (2012). Tax competition and fiscal democracy. TranState working papers, No. 161.
12. Herwartza, H., Theilenb B. (January, 2017). Ideology and redistribution through public spending. European Journal of Political Economy. Vol. 46, Pp. 74-90. doi: https://doi.org/10.1016/j.ejpoleco.2016.11.002">doi.org/10.1016/j.ejpoleco.2016.11.002">https://doi.org/10.1016/j.ejpoleco.2016.11.002
13. Kane L., Kiersz A. (2015). How much you have to earn to be considered middle class in every US state. Business Insider. Apr. 2, 2015. Retrieved from: www.businessinsider.com/middle-class-in-every-us-state-2015-4.
14. Konzelmann, Suzanne J. (2014). The political economics of austerity. Cambridge Journal of Economics.Vol. 38 (4). pp. 701–741. doi: https://doi.org/10.1093/cje/bet076">doi.org/10.1093/cje/bet076">https://doi.org/10.1093/cje/bet076
15. Krugman, P. (2013). How the Case for Austerity Has Crumbled? The New York Review of Books. Issue June 6. Retrieved from: www.nybooks.com/ articles/2013/06/06/how-case-austerity-has-crumbled/[accessed: 27.01.2016].
16. Moskalenko, O.M.(2017).Neoliberal logics of the "austerity" policies in Ukraine: the relationship with innovative growth. Scientific Bulletin of Polissia. No. 4 (12). Pp. 28–35. doi: https://doi.org/10.25140/2410-9576-2017-1-4(12)-28-35">doi.org/10.25140/2410-9576-2017-1-4(12)-28-35">https://doi.org/10.25140/2410-9576-2017-1-4(12)-28-35
17. Profeta P.& Puglisi R., Scabrosetti S. (August, 2013). Does democracy affect taxation and government spending? Evidence from developing countries. Journal of Comparative Economics. Vol. 41, Issue 3. Pp. 684‒718. doi: https://doi.org/10.1016/j.jce.2012.10.004">doi.org/10.1016/j.jce.2012.10.004">https://doi.org/10.1016/j.jce.2012.10.004
18. Reinhart, C.M., Rogoff, K.S. (2010). Growth in a Time of Debt. Working Paper 15639. National Bureau of Economic Research, January 2010. Retrieved from: www.nber.org/papers/w15639 [accessed: 27.02.2017].
19. "Steuerle, C.E. (January 27, 2010). The U.S. Is Broke: Here’s Why. In: USA Today. Retrieved from: blogs.usatoday.com/oped/2010/01/column¬the¬us¬is¬broke¬heres¬why¬.html.
20. Steuerle, C. Eugene (2008). Contemporary U.S. Tax Policy. The Urban Insitute. 344 p.
21. Streeck, W. (2010). "An Index of Fiscal Democracy" (April 1, 2010). MPIfG Working Paper 10/3. doi: https://doi.org/10.2139/ssrn.1817772">doi.org/10.2139/ssrn.1817772">https://doi.org/10.2139/ssrn.1817772
№ 4/2022
МОСКАЛЕНКО Олександра Миколаївна1
1 Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Економіка воєнного часу: виклики та швидка економічна політика
Ekon. teor. 2022; 4:84-114 | https://doi.org/10.15407/etet2022.04.084 |
АНОТАЦІЯ ▼
У статті проведено огляд та рефлексію швидких рішень економічних політик в Україні в умовах воєнного часу. Визначено теоретико-історичне підґрунтя економіки воєнного часу, її зміст та завдання. Подано історичні приклади наслідків війн на економіку та її поствоєнне відновлення. З’ясовано, що поряд з тим, що війни несуть негативні наслідки для фізичного та людського капіталу, вони можуть пришвидшити економічне зростання після війни унаслідок змі-ни економічного середовища. Проведено короткий аналіз економічних політик в економіці воєнного часу України, викликів та швидких рішень фіскальної та монетарної політик, політики збереження людського капіталу, енергетичної політики та регуляторної політики узгодження процесів під час війни. Проаналізовано запропоновані зміни до податкового законодавства, монетарні рішення під час війни та інші кроки уряду та НБУ для підтримки економіки в умовах шоків війни. Продемонстровано гостроту демографічного виклику для України через втрату людського капіталу та вимушену еміграцію. Подано макроекономічні дані з втрат ВВП під час війни, збитків, інфляції, міжнародної допомоги у розрізі донорів, що посилює критичний огляд швидких рішень економічної політики. Проведено теоретичне узагальнення та окреслено ключові виклики для поствоєнної відбудови України та швидкі рішення, що є предметом дискусій на міжнародних майданчиках, а також об’єктом для аналізу в пошуках способів та засобів урегулювання для міжнародної партнерської підтримки. Показано відмінності між швидкою економічної політикою і адекватною.
Ключові слова:воєнна економіка, відновлення економіки, макроекономічні мультишоки, монетарна політика, фіскальна політика, політика збереження людського капіталу
Стаття російською мовою (cтор. 84 - 114) | Завантажити | Завантажень : 99 |
Стаття українською мовою (cтор. 84 - 114) | Завантажити | Завантажень : 132 |
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ▼
2. Виговська, Л. (26 серпня 2022). 10-10-10: яку податкову реформу пропону-ють урядовці та чи проголосують за неї депутати. Суспільне Новини. URL: suspilne.media/275150-10-10-10-aku-podatkovu-reformu-proponuut-uradovci-ta-ci-progolosuut-za-nei-deputati/
3. Гетьманцев Д. (5 вересня 2022). Як війна впливає на платіжний баланс. Як змінився платіжний баланс України від початку року та за рахунок чого держава покриває дефіцит? Економічна правда. URL: www.epravda.com.ua/columns/2022/09/5/691133/
4. Гузман Х. М. (28 червня 2022). Демографічна трагедія України: другий го-лодомор? Nobrainerdata, для Економічної Правди. URL: www.epravda.com.ua/publications/2022/06/28/688487/
5. Інфляційний звіт (липень 2022). НБУ. URL: bank.gov.ua/admin_uploads/article/IR_2022-Q3.pdf?v=4/.
6. Коментар Національного банку щодо рівня інфляції у вересні 2022 року (11 жовтня 2022). URL: bank.gov.ua/ua/news/all/komentar-natsionalnogo-banku-schodo-rivnya-inflyatsiyi-u-veresni-2022-roku/.
7. Кожен день без відновлення миру прискорює збіднення України, попере-джає ПРООН (16 березня 2022). UNDP. Прес-реліз. URL: ukraine.un.org/uk/175007-kozhen-den-bez-vidnovlennya-myru-pryskoryuye-zbidnennya-ukrayiny-poperedzhaye-proon/
8. На захід України перемістилося 661 підприємство, ще 475 у процесі рело-кації — Мінекономіки (13 липня 2022). Укрінформ. URL: www.ukrinform.ua/rubric-economy/3528183-na-zahid-ukraini-peremistilosa-661-pidpriemstvo-se-475-u-procesi-relokacii-minekonomiki.html?fbclid=IwAR0f0vCBscm4kyPvFr7FUjXkqpTFsnTcXa0dCXGkDel4ah0lUkkv6Xv4Z50/
9. Національний банк України підвищив облікову ставку до 25% (2 червня 2022) Національний банк України. URL: bank.gov.ua/ua/news/all/natsionalniy-bank-ukrayini-pidvischiv-oblikovu-stavku-do-25/
10. Національний банк вживає заходів для зменшення попиту в готівковому сегменті валютного ринку, захисту міжнародних резервів і уточнює низку норм (30 вересня 2022). bank.gov.ua/ua/news/all/natsionalniy-bank-vjivaye-zahodiv-dlya-zmenshennya-popitu-v-gotivkovomu-segmenti-valyutnogo-rinku-zahistu-mijnarodnih-rezerviv-i-utochnyuye-nizku-norm/
11. Основні засади грошово-кредитної політики на період воєнного стану. Рада Національного Банку України. Схвалено рішенням Ради Національного ба-нку України від 15 квітня 2022 року Київ – 2022. URL: bank.gov.ua/ua/files/hJTwdIrBPNWeMzk/
12. Підсумки дискусії членів Комітету з монетарної політики Національного банку України щодо рівня облікової ставки (7 вересня 2022). URL: bank.gov.ua/ua/news/all/pidsumki-diskusiyi-chleniv-komitetu-z-monetarnoyi-politiki-natsionalnogo-banku-schodo-rivnya-oblikovoyi-stavki-7-veresnya-2022-roku/
13. План відновлення України. URL: recovery.gov.ua/
14. Про альтернативні джерела енергії: закон України № 555-IV від 20 лютого 2003 року із змінами та доповненнями. Редакція від 19.08.2022. Верховна Рада України. URL: zakon.rada.gov.ua/laws/show/555-15#Text/
15. Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодав-чих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану: закон України від 15.03.2022 № 2120-IX.
16. Проєкт Плану відновлення України. Матеріали робочої групи "Європейсь-ка інтеграція" (Липень 2022). Національна рада з відновлення України від наслід-ків війни. 76 c. URL: www.kmu.gov.ua/storage/app/sites/1/recoveryrada/ua/european-integration.pdf/
17. Проєкт плану відновлення України (Липень 2022). Ukraine Recovery Conference. URL: ua.urc2022.com/plan-vidnovlennya-ukrayini/
18. Стратегія Державної регуляторної служби України (2021). State Regulatory Service of Ukraine. www.drs.gov.ua/misiya-zavdannya-ta-tsili-drs/
19. Тарасовський Ю. (16 березня 2022). В Офісі президента допускають емі-сію до 60 млрд грн на місяць, але за певних умов. Forbes. URL: forbes.ua/news/v-ofisi-prezidenta-dopuskayut-emisiyu-do-60-mlrd-grn-na-misyats-ale-za-pevnikh-umov-16082022-7723/
20. Україна має підтримку Європи у розвитку водневої енергетик (27 квітня 2022). Міністерство енергетики України. URL: www.kmu.gov.ua/news/ukrayina-maye-pidtrimku-yevropi-u-rozvitku-vodnevoyi-energetiki-yuliya-pidkomorna/
21. Уряд визначив умови звільнення від ПДВ та ввізного мита для індустріа-льних парків (07 вересня 2022). Міністерство економіки України. URL: www.kmu.gov.ua/news/uriad-vyznachyv-umovy-zvilnennia-vid-pdv-ta-vviznoho-myta-dlia-industrialnykh-parkiv/
22. Фішер Д. (2022). Перехід на відновлювані джерела енергії може заоща-дити трильйони – дослідження. BBCNews. URL: www.bbc.com/ukrainian/news-62896092/
23. Швабій К. (3 жовтня 2022). Крапка в реформі "10-10-10". Проведення ма-сштабної податкової реформи "10-10-10" в умовах війни не доцільно. А чи справді суспільство потребувало таких змін? Економічна правда. URL: www.epravda.com.ua/columns/2022/10/3/692160/
24. Allison R. (2017). Russia and the post-2014 international legal order: Revi-sionism and realpolitik. International Affairs. Vol. 93: 519–543. doi.org/10.1093/ia/iix061
25. Barro R. J. (1991). Economic Growth in a Cross Section of Countries. Quarter-ly Journal of Economics. 106 (2): 407–44. doi.org/10.2307/2937943
26. Barro R. J. and Lee, J.-W. (1993). Losers and Winners in Economic Growth. NBER Working Paper. No. 4341. doi.org/10.3386/w4341
27. Bogdan T., Landesmann M., Grievenson R. (November 2022). Evaluation of Ukraine’s National Recovery Draft Plan. Working Paper. WIIW. 34 pages.
28. Borrell J. (March 14 2022). The war in Ukraine and its implications for the EU. www.eeas.europa.eu/eeas/war-ukraine-and-its-implications-eu_en/
29. Caldera Sánchez A., et al. (2017). Strengthening economic resilience: In-sights from the post-1970 record of severe recessions and financial crises. OECD Economic Policy Papers, No. 20, OECD Publishing, Paris. URL: doi.org/10.1787/6b748a4b-en/.
30. Clifford F. T. and Christopher F. B. (Winter 2020). The Effect of War on Eco-nomic Growth. Cato Journal. URL: www.cato.org/cato-journal/winter-2020/effect-war-economic-growth/.
31. Groot O. de, Skok Ye. (March 17 2022). War in Ukraine: The financial de-fense. VoxEU. URL: cepr.org/voxeu/columns/war-ukraine-financial-defence/.
32. Demographic Data of Ukraine. (2022). URL: www.macrotrends.net/countries/UKR/ukraine/population/.
33. Directory of legal acts (2022). EU-Lex. Access to European Union Law. eur-lex.europa.eu/browse/directories/legislation.html/.
34. D'souza D., Brock T., Eichler R. (September 23 2022). A look at investor atti-tudes to war and uncertainty in the modern era. Investopedia.
35. How High is the Cost of War Around the World in 2019? Vision of humanity. URL: www.visionofhumanity.org/how-does-war-and-violence-affect-an-econo-my/#:~:text=The%20global%20economic%20impact%20of,estimated%20to%20be%20%2414.4%20trillion/.
36. Global Peace Index 2022. Measuring peace in a complex world, Institute for Economics & Peace. 04 pages. URL: www.visionofhumanity.org/wp-content/uploads/2022/06/GPI-2022-web.pdf/.
37. Kotoulas I. E., Pusztai W. (June 2022). Geopolitics Of The War In Ukraine. Foreign affairs Institute. Report. No. 4. URL: www.aies.at/download/2022/Geopolitics-of-the-War-in-Ukraine-FINAL.pdf/.
38. Losses to the world economy from the war in Ukraine are estimated at $2.8T. Ukrainian Business news. (27 Sept. 2022). URL: ubn.news/losses-to-the-world-economy-from-the-war-in-ukraine-are-estimated-at-2-8t/
39. Becker T., Eichengreen B., Gorodnichenko Yu., Guriev S. Macroeconomic Policies for Wartime Ukraine (2022). Rapid Response Economics. CEPR Press, Lon-don.
40. Moosa I. A. (2019). The Economics of War. Profiteering, Militarism and Impe-rialism. Edward Elgar Publishing. 240 pp. doi.org/10.4337/9781788978521
41. Number of Present Population of Ukraine (January 1 2022). Statistical publi-cation. The State Statistical Service of Ukraine. URL: ukrstat.gov.ua/druk/publicat/kat_u/2022/zb/05/zb_%D0%A1huselnist.pdf/.
42. OECD Economic Outlook: Paying the Price of War. (September 2022). Interim Report. URL: www.oecd-ilibrary.org/sites/ae8c39ec-en/index.html?itemId=/content/publication/ae8c39ec-en#section-d1e624/
43. Piontkovsky A. (2015). Putin’s Russia as a Revisionist Power. Journal on Bal-tic Security. 1:1, 6–13. doi.org/10.1515/jobs-2016-0014
44. Pisani-Ferry, J. (March 8 2022). The economic policy consequences of the war. Bruegel Blog. URL: www.bruegel.org/2022/03/the-economic-policy-consequences-of-the-war/.
45. Second Ministerial Roundtable Discussion for Support to Ukraine (October 12 2022). URL: live.worldbank.org/events/annual-meetings-2022-ministerial-roundtable-ukraine/.
46. Schneider G., and Troeger V. E. (2006). War and the World Economy: Stock Market Reactions to International Conflicts. Journal of Conflict Resolution. 50 (5): 623–45. doi.org/10.1177/0022002706290430
47. Schein A. (2017). The economic consequences of wars in the land of Israel in the last hundred years, 1914–2014.Israel Affairs. 23:4, 650–668. DOI: 10.1080/13537121.2017.1333731/.
48. Schubert, S.R., Pollak, J. & Brutschin, E. (2014). Two futures: EU-Russia rela-tions in the context of Ukraine. European Journal of Futures Research2. Vol. 52. URL: doi.org/10.1007/s40309-014-0052-7 DOI 10.1007/s40309-014-0052-7/
49. Shevchenko K. (2022, September 12). Ukraine’s war economy urgently needs more international support. The budget deficit is widening but the central bank cannot just print money to cover it. Financial Times. URL: www.ft.com/content/c91c6c1c-e73c-4314-9fae-106b45ca4fdb/
50. The Ukraine Support Tracker: Which Countries Help Ukraine And How? (August 2022) by Antezza A., Frank A., Frank P., Franz L., Kharitonov I et al. Kiel Institute for the World Economy. No. 2218. 66 p.
51. Ukraine Recovery and Reconstruction Needs Estimated $349 Billion (Sep-tember 9 2022). World Bank. Press Release. URL: www.worldbank.org/en/news/press-release/2022/09/09/ukraine-recovery-and-reconstruction-needs-estimated-349-billion.
52. Ukraine situation Flash Update. (2022). United Nations High Commissioner for Refugees. №31. The UN Refugee Agency.URL: data.unhcr.org/en/documents/details/95777
53. Ukraine Rapid Damage And Needs Assessment (August 2022). World Bank, The Government of Ukraine, European Commission, 244 pages. documents1.worldbank.org/curated/en/099445209072239810/pdf/P17884304837910630b9c6040ac12428d5c.pdf/
54. Wyplosz Ch., Gros D., Siklos, P. et al. (June 2022). War in Ukraine: implica-tions for the ECB Compilation of papers. STUDY Requested by the ECON committee Monetary Dialogue. European Parliament.
55. What is BEPS? OECD. URL: www.oecd.org/tax/beps/about/
56. What is a war economy? IG. URL: www.ig.com/en/trading-strategies/what-is-a-war-economy--200207. Date of access: 14.10.2022.
Календар подій
П | В | С | Ч | П | С | Н |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |