НА ГОЛОВНУ Ласкаво просимо на сайт журналу "Економічна теорія"

№ 2018/2

Мікроекономіка


ОСЕЦЬКИЙ Валерій Леонідович1, ТАТОМИР Ірина Любомирівна2

1Київський національний університет імені Тараса Шевченка
2Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

Бізнес-моделі монетизації провайдерів масових відкритих онлайн-курсів

Ekon. teor. 2018; 2:59-76https://doi.org/10.15407/etet2018.02.059


АНОТАЦІЯ ▼


Стаття російською мовою (cтор. 59 - 76) ЗавантажитиЗавантажень : 520
Стаття українською мовою (cтор. 59 - 76) ЗавантажитиЗавантажень : 372

СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ▼

Tatomyr, I.L. (2017). Perspective directions of venture investment of educational start-ups. Finansy Ukrainy – Finance of Ukraine, 7, 43-55 [in Ukrainian].
Bacsich, P. (2016). Business models for opening up education (Sustainability of MOOCs, OER and related online education approaches in higher education in Europe). D-TRANSFORM.
Bazhenov, S., Bazhenov, O. (2016). Global market of mass online education and its influence on the national education system. Contemporary Science. The Theory and the Practice. AMR Bedzin, 15-22.
Burd, E., Smith S., Reisman S. (2015). Exploring Business Models for MOOCs in Higher Education. Innovative Higher Education, 40:1, 37-49. doi: https://doi.org/10.1007/s10755-014-9297-0">doi.org/10.1007/s10755-014-9297-0">https://doi.org/10.1007/s10755-014-9297-0
Kalman, Y.A. (2014). Race to the Bottom: MOOCs and Higher Education Business Models. Open Learning. The Journal of Open, Distance and e-Learning, 5-14. doi: https://doi.org/10.1080/02680513.2014.922410">doi.org/10.1080/02680513.2014.922410">https://doi.org/10.1080/02680513.2014.922410
Nor Fadzleen, sa Don, Rose, Alinda Alias, Naoki, Ohshima (2016). A Conceptual Business Model for MOOCs Sustainability in Higher Education. Proceedings of the European MOOC Stakeholder Summit.
Porter, S. (2015). The economics of MOOCs: a sustainable future? The Bottom Line, 28, 52-62. doi: https://doi.org/10.1108/BL-12-2014-0035">doi.org/10.1108/BL-12-2014-0035">https://doi.org/10.1108/BL-12-2014-0035
Baker, Rose M., Passmore, David L. (2016). Value and Pricing of MOOCs. Education Scienсеs, 6, 2-11. doi: https://doi.org/10.3390/educsci6020014">doi.org/10.3390/educsci6020014">https://doi.org/10.3390/educsci6020014