НА ГОЛОВНУ Ласкаво просимо на сайт журналу "Економічна теорія"

№ 2021/1

Історія економічної думки


ШАРОВ Олександр Миколайович

Світло і тінь сакральної теорії грошей

Ekon. teor. 2021; 1:86-105https://doi.org/10.15407/etet2021.01.086


АНОТАЦІЯ ▼


Стаття російською мовою (cтор. 86 - 105) ЗавантажитиЗавантажень : 157
Стаття українською мовою (cтор. 86 - 105) ЗавантажитиЗавантажень : 98

СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ▼

1. Евтух А.Т. (2006). Суть денег через призму современных финансов. Финансы и кредит. № 6 (210). С. 14–21
2. Durkheim E. (1915). The elementary forms of religious life. London: Allen and Unwin. 456 p.
3. Zaleśkiewicz T. (2012). Symboliczna natura pieniędzy: ujęcie psychologiczne. Chowanna, tom specjalny. S. 109–121
4. Belk R.W., Wallendorf M. (1990). The Sacred Meaning of Money. Journal of Economic Psychology (North-Holland). No.11. P. 35–67. doi.org/10.1016/0167-4870(90)90046-C
5. Laum B. (Januar 2006). Heiliges Geld: Eine historische Untersuchung über den sakralen Ursprung des Geldes. 206 s.
6. Lietaer B. (2000). Mysterium Geld: Emotionale Bedeutung und Wirkungsweise eines Tabus. 368 s.
7. Brzeski T. (1928). Początki pieniądza. Ruch Prawniczy, Ekonomiczny i Socjologiczny. No.8 (2). S. 188–200.
8. Kwon H. (Mar., 2007). The Dollarization of Vietnamese Ghost Money. The Journal of the Royal Anthropological Institute. Vol. 13. No. 1. P. 73–90. doi.org/10.1111/j.1467-9655.2007.00414.x
9. Semenova A. (2011). Would You Barter With God? Why Holy Debts and not Profane Markets Created Money. American Journal of Economics and Sociology. No 70(2). P. 376–400. doi.org/10.1111/j.1536-7150.2011.00779.x
10. Мутсопулос Э. (2016). Аристотель о моральных и экономических кризисах. Вопросы философии. № 5. C. 128–136.
11.Базулин Ю. В. (2008). Происхождение и природа денег. Санкт-Петербург: Издательство Санкт-Петербургского университета. 246 с.
12. Attali J. (2002). Les Juifs, le monde et l’argent. Paris: Fayard. 638 p.
13. Московичи С. (1998). Машина, творящая богов. Москва: Захаров. 560 с.
14. Никитин А. П. (2014). Божественное и дьявольское в деньгах. Вестник Томского государственного университета. Философия. Социология. Политология. №2 (26). С. 105–113.
15. Freud Z. (1953). Character and Anal Erotism. Collected Papers. Vol. 2. London: Hogart Press. 404 p.
16. Seery J. E. (1996). Political Theory for Mortals: Shades of Justice, Image of Death. Ithaca, New York: Cornell University Press. 240 p.
17. Хобзей Н. (2002). Гуцульська міфологія: Етнолінгвістичний словник. Львів: Ін-т українознавства ім. І. Крип’якевича НАНУ. 216 с.
18. Dźwigoł R. (2004). Polskie ludowe słownictwo mitologiczne. Kraków: Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej. 224 s.
19. Белова О. В. (2013). Неразменный рубль в поверьях и магических практиках славян. Антропологический форум онлайн. № 18. C. 230–242.
20. Binswanger H. Ch. (1994). Money and Magic: A Critique of the Modern Economy in the Light of Goethe’s Faust Hardcover. Chicago: University of Chicago Press. 144 pp.
21. Papa Francisco. (Febrero 28, 2015). El dinero es el estiércol del diablo. La Nacion. El Mundo.
22. Tamas M. A. (2014). Money: The Evil Eye. René Guénon and Traditional Spirit. Toronto: Rose-Cross Books. 230 p.
23. Guénon R. (2004). The Reign of Quantity and the Signs of the Times. Hillsdale, New York: Sophia Perennis. 300 р.
24. Harrison R. (1991). Eckbert of Schönau and Catharism: A Reevaluation. Comitatus: A Journal of Medieval and Renaissance Studies. Vol. 22. No1. P. 41–54.
25. Shulevitz D. (2018). Following the Money: Cathars, Apostolic Povetry, and the Economy in Langedoc, 1237–1259. Journal of medieval Religious Cultures. Vol. 44. No1. P. 24–59. doi.org/10.5325/jmedirelicult.44.1.0024
26. Сковорода Г. (1995). Пізнай в собі людину. Львів: Світ. 528 c.
27. Маркс К. (1974). Экономическо-философские рукописи 1844 г. Маркс К., Энгельс Ф. Собр. соч. Изд. 2. Т. 42. Москва: Изд-во политической литературы. XXIV. 513 c.