НА ГОЛОВНУ Ласкаво просимо на сайт журналу "Економічна теорія"

№ 2021/2

Політекономія


ОСЕЦЬКИЙ Валерій Леонідович1, КРАУС Наталія Миколаївна2, КРАУС Катерина Миколаївна3

1Київський національний університет імені Тараса Шевченка
2Київський університет імені Бориса Грінченка
3Київський університет імені Бориса Грінченка

Шерингова економіка: діалектичний розвиток реципрокного обміну в умовах віртуальної реальності та цифрової трансформації

Ekon. teor. 2021; 2:5-27https://doi.org/10.15407/etet2021.02.005


АНОТАЦІЯ ▼


Стаття російською мовою (cтор. 5 - 27) ЗавантажитиЗавантажень : 135
Стаття українською мовою (cтор. 5 - 27) ЗавантажитиЗавантажень : 128

СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ▼

1. Авдокушин Е. Ф. (2014). Рейтингономика как инструмент финан-совой экономики. Вопросы новой экономики. № 2. С. 4–12.
2. Авдокушин Е. Ф., Белова Л. Г. (2018). Экономика совместного потреб-ления – формирующийся сегмент новой экономики Вопросы новой эконо-мики. № 2 (46). P. 4–14.
3. Авдокушин Е. Ф., Кузнецова Е. Г. (2019). Экономика совместного по-требления: сущность и некоторые тенденции развития. Экономический журнал. № 2 (54). С. 6–19.
4. Айзексон В. (2017). Інноватори: як група хакерів, геніїв та ґіків здійсни-ла цифрову революцію. Київ: Наш формат.
5. Валлерстайн И. (2003). После либерализма. Москва: Едиториал УРСС. С. 256.
6. Глущенко О. В. (2016). Реципрокний обмін: діалектика розвитку та форми прояву в умовах інформаційно-мережевого суспільства. Економічна теорія. № 1. C. 53–66. doi.org/10.15407/etet2016.01.053
7. Голобородько О. П., Краус Н. М., Краус К. М. (2018). Цифрова економіка: тренди та перспективи авангардного характеру розвитку. Ефективна економіка. № 1. URL: www.economy.nayka.com.ua/pdf/1_2018/8.pdf.
8. Долгова М. В., Дрязгина Е. С. (2015). Экономика совместного потребления как новая бизнес-модель. Финансы, деньги, инвестициии. № 3. С. 13-18.
9. Краус К. М., Краус Н.М. (2018). Цифровізація в умовах інституційної трансформації економіки: базові складові та інструменти цифрових технологій. Інтелект ХХІ століття. № 1. С. 211–214.
10. Краус Н. М. (2019). Інноваційна економіка в глобалізованому світі: інституціональний базис формування та траєкторія розвитку: монографія. Київ: Аграр Медіа Груп.
11. Краус Н. М., Краус К. М. (2018). Які зміни несе в собі “Індустрія 4.0” для економіки та виробництва? Формування ринкових відносин в Україні. № 9 (208). С. 128–136.
12. Краус Н. М., Краус К. М. (2016). Реалізація інноваційного проекту підприємницькою структурою в рамках дії “вітряка інновацій”. Економіст. № 2. С. 4–8.
13. Криворучко О. С., Краус Н. М., Краус К. М. (2018). Віртуальна реальність національного інформаційно-інноваційного простору. Економіка та суспільство. № 14. С. 22–35. URL: http:// economy and society.in.ua
14. Розов А. (2019). Шеринг – это нищета. Коммунистический колхоз, отя-гощённый буржуазной арендой. LiveJournal. URL: alex-rozoff.livejournal.com/198903.html
15. Ткаченко Е. А., Рогова Е. М. (2020). Шеринг инновационных ресурсов как фактор развития экономики совместного использования в индустриальном секторе СЗФО: материалы международного научного семинара ИНИР им. С.Ю. Витте. №4 (66). С. 23–33. DOI: 10.37930/1990-9780-2020-4-66-23-33
16. Фукуяма Ф. (2008). Доверие: социальные добродетели и путь к про-цветанию. Київ: Довіра. С. 730.
17. Шваб К. (2017). Четвертая промышленная революция. Москва: Эксмо. С. 208.
18. Швед В.В., Яблочников С.Л. (2018). Особенности шеринговой экономики на Украине. Вестник Волгоградского института бизнеса. № 2 (43). C. 78. DOI: 10.25683/VOLBI.2018.43.201
19. Щеглюк С. (2019). Морфологія цифрової економіки: особливості ро-звитку та регулювання цифрових технологічних платформ. Науково-аналітична записка. URL: ird.gov.ua/irdp/e20190301.pdf.
20. Як шерингова економіка змінює світ (2016). URL: www.epravda.com.ua/publications/2016/09/5/603709/
21. Andrusiak N. O., Kraus N. M., Kraus K. M. (2020). Digital Cubic Space as a New Economic Augmented Reality. Sci. innov. V. 16. No. 3. pp. 92–105. doi.org/10.15407/scinе16.03.092.
22. Blanchard O. (2015). Stop calling it the “sharing economy”. URL: olivierblanchard.net/stop-calling-it-the-sharing-economy-that-isnt-what-it-is.
23. Botsman R. (2017). Who Can You Trust York. Public Affairs. P. 336.
24. Bouncken R., Ratzmann M., Barwinski R., Kraus S. (2020). Coworking spaces: Empowerment for entrepreneurship and innovation in the digital and sharing economy. Journal of Business Research. Vol. 14. Pp. 102–110. doi.org/10.1016/j.jbusres.2020.03.033
25. Cachin C., Vukolic M. (2017). Blockchain Consensus Protocols in the Wild. 31-й Международный симпозиум по распределенным вычислениям (DISC 2017). № 1. C. 1:1-1:16.
26. Curtis S.K., Mont O. (2020). Sharing economy business models for sus-tainability. Journal of Cleaner Production. Vol. 2661. doi.org/10.1016/j.jclepro.2020.121519
27. Debelak D. (2006). Business models made easy. Entrepreneur Press. P. 240.
28. Felson M., Spaeth J. (1978). Community structure and collaborative con-sumption: a routine activity approach. American Behavioral Scientist. № 21. P. 614–624. doi.org/10.1177/000276427802100411
29. Hamari J., Sjöklint M., Ukkonen A. (2016). The sharing economy: why people participate in collaborative consumption. Journal of the Association for Information Science and Technology. № 67(9). Р. 2047–2059. doi.org/10.1002/asi.23552
30. Hamel G. (2000). Leading the revolution. Boston, Harvard Business School Press.
31. Laloux F., Wilber K. (2014). Reinventing organizations: a guide to creating organizations inspired by the next stage in human consciousness. Nelson Par-ker.
32. Osterwalder A., Pigneur Y. (2013). Business model generation; a hand-book for visionaries, game changers, and challengers. John Wiley & Sons. P. 288.
33. Thaler R., Sunstein C. (2008). Nudge: Improving decisions about health, wealth and happiness. TC Leonard. Constitutional Political Economy. № 19 (4). P. 356–360. doi.org/10.1007/s10602-008-9056-2
34. Tversky A., Kahneman D. (1979). Prospect Theory: An Analysis of Decision under Risk. Econometrica. XVLII. P. 263–291. doi.org/10.2307/1914185
35. Yegina N.A., Zemskova E.S., Gorin V.A., Stepanova D.I. (2019). Applying consumer behavior theory in the context of the digital transformation of the economy. International Journal of Supply Chain Management. Vol. 8. N 3. P. 341–347.